Partiernas valkampanjer: valvideor

Jag skrev ett inlägg om affischer för inte så länge sedan och nu är det valvideornas tur! Jag tycker egentligen att det är lite fel att gå tillväga på det här sättet för att jag anser det som lite oseriöst. Jag tycker att kommersiell reklam och politik är på lite olika nivåer och ska därför inte "blandas". Men å andra sidan når man ju verkligen ut till alla och det är väl ändå det som är det viktigaste. Även om man inte är insatt i politiken och valet så undgår det ju ingen, såvida du inte saknar tillgång till tv. Kommentera gärna och skriv vad du tycker samt vilken video som tilltalar dig. Mycket nöje!




















Jag hittade tyvärr ingen video för Vänsterpartiet fastän jag gick in på både deras hemsida och på Youtube. Vänsterpartiet är ett av de minsta partierna och kanske helt enkelt inte har råd att lägga pengar på sådana saker, de kanske måste prioritera det nödvändigaste först. Eller så kanske de delar min uppfattning!

Källa: www.youtube.com

Kommentarer
Postat av: Anonym

kul filmer

2010-09-14 @ 08:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin
RSS 2.0